مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-14اقتصادي

پرداخت 20 هزار تسهیلات کرونایی با سفته الکترونیک 


رییس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند ضمن اشاره به اجرای طرح سفته الکترونیکی برای اعطای تسهیلات کرونا، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات، - حدود 20 هزار فقره تسهیلات کرونایی از این طریق پرداخت شده است که با این اقدام مراجعات حضوری، حداقل معادل 20 هزار مورد کاهش یافته است.

   علی عبدالهی در گفت وگو با ایسنا، درباره 33 طرح در راستای راهبرد طرح اقتصاد هوشمند، اظهار کرد: این طرح ها تنها مربوط به اقتصاد هوشمند نبوده بلکه در کنار آن، دولت الکترونیک و پروژه های وزارت اقتصاد و زیرمجموعه های آن هم مدنظر بود که یکسری از آن ها به پیاده سازی رسید که الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای بیمه شخص ثالث، نمونه ای از این موارد است.

وی افزود: همچنین، طرح سفته الکترونیکی برای اعطای تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا نیز در بانک ملی به بهره برداری رسید و تنها محدود به این بانک نیست که طبق آخرین اطلاعات، حدود 20 هزار فقره تسهیلات کرونایی از این طریق پرداخت شده است و با این اقدام مراجعات حضوری، حداقل معادل 20 هزار تا کاهش یافته است.

رییس مرکز مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند ادامه داد: خرانه داری الکترونیک به زودی در کل کشور عملیاتی می شود و پروژه دیگر نیز در راستای الکترونیک سازی مرتبط با سامانه تسویه و تهاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 هزار تسهیلات کرونایی با سفته الکترونیک 

پرداخت 20 هزار تسهیلات کرونایی با سفته الکترونیک